Informacja o braku dostępności
Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Rejonowej Policji Warszawa VII
Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.
W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 53 kb).
Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności.
Sposoby przekazania informacji
Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Rejonowej Policji Warszawa VII można:
- wysłać na adres: Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV, ul.Grenadierów 73/75, 04-007 Warszawa
- złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Komendzie Rejonowej Policji Warszawa VII, ul.Grenadierów 73/75, 04-007 Warszawa od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godz. 8:00-16:00.
- przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: dyzurny.krp7@ksp.policja.gov.pl
Pliki do pobrania
-
Dane osobowe przetwarzane w trybie RODO w Komendzie Rejonowej Policji Warszawa VII
88.48 KBDane osobowe przetwarzane w trybie RODO w Komendzie Rejonowej Policji Warszawa VII